Els ingressos de Ferrocarrils de la Generalitat pugen fins a un 205% a la línia de Lleida-La Pobla en el primer quadrimestre de l'any.
El volum de negocis de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha augmentat un 8,7% en el primer quadrimestre respecte al mateix període del 2016 i se situa en xifres rècord en la història de l'empresa. Totes les línies de negoci de la companyia han augmentat els seus ingressos respecte a l'any passat.
En les línies metropolitanes de FGC, l'increment en aquests quatre mesos ha sigut del 3,20%, mentre que a la línia Lleida-la Pobla de Segur, amb la implantació del nou model d'explotació i els nous trens estrenats el mes de juliol passat, l'increment ha sigut del 205% respecte al mateix període de l'any passat.
Respecte a la línia de negoci de Turisme i Muntanya, Ferrocarrils ha tancat la temporada d'hivern amb el millor resultat de la història de la companyia, amb més de 600.000 visitants i amb un creixement de prop del 30% sobre l'any anterior. De fet, l'any passat l'ocupació del tren turístic dels Llacs entre Lleida i la Pobla de Segur va arribar al 99,08 per cent (7.213 de les 7.280 places ofertes).