Els veïns de Camarasa han expressat noves queixes pel tancament de la sucursal a Camarasa. Han penjat noves pancartes al centre de la localitat per reclamar a CaixaBank que mantingui oberta més hores a la setmana l'única sucursal bancària del poble

Per Ràdio Balaguer
833 visites
41B0513E97Da40F2F7C25486Efef3E4Enotancamentcaixabanccamarasa

Els veïns de Camarasa segueixen la seva lluita per evitar el tancament del servei diari de l'única oficina bancària del municipi, que pertany a CaixaBank.

Després de la recollida de signatures que es va fer a principis del mes de novembre, els últims dies han penjat més pancartes reclamant que l'entitat la mantingui oberta i amb uns dies estipulats d'atenció sense cita a la setmana, després que l'entitat fes saber al municipi que la intenció era que a partir de gener només s'atendria sota demanda i amb cita prèvia.

El fet ja va ser portat també al ple de l'ajuntament, tot i que des d'aquest organisme es va expressar que la decisió depèn de Caixabanc.

La seva alcaldessa, Elisabet Lizaso, explicava a Ràdio Balaguer fa uns dies que des del consistori també s'oposen al tancament i han mantingut contactes amb l'entitat per demanar-los l'atenció sense cita, com a mínim un cop per setmana, ja que la demanda d'aquest servei hi és.

Lizaso recordava també que en molts petits municipis estan farts de ser ciutadans de segona i que no es pot parlar de lluitar contra el despoblament rural i anar reduint més serveis necessaris per a la població.

Actualment l'oficina compta amb una persona fixa de dilluns a divendres, a més d'un segon gestor puntual. Les noves mesures que restringirien el serveis a la visita del gestor puntual entraran en funcionament al mes de gener.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar