ERC a Balaguer diu que el Centre Històric s'ha convertit en un entramat de carrers degradats i descuidats amb una gran quantitat d'habitatges i comerços tancats. ERC assegura que lluitarà perquè es finalitzi la Llei de Barris i per revitalitzar el comerç.
El grup d'ERC ha presentat aquest dissabte el tercer dels quatre vídeos que ha preparat per aquesta campanya electoral. Es tracta d'un vídeo sobre el Centre Històric en què la formació republicana assegura que aquesta part de la ciutat de Balaguer s'ha convertit en un entramat de carrers degradats i descuidats amb una gran quantitat d'habitatges i comerços tancats.
El cap de llista d'ERC, Jaume Canal, assegura que la seva formació lluitarà perquè es finalitzi la Llei de Barris i per revitalitzar el comerç amb mesures proactives com ara la reducció de taxes i impostos a totes aquelles persones que vulguin desenvolupar la seva activitat econòmica en aquesta zona.
Àudio
ERC assegura que cap dels tres objectius de la Llei de Barris s'ha complert: una regeneració urbanística de la zona, la seva revitalització econòmica i la millora en la qualitat de vida dels residents amb la implementació d'equipaments i supressió de barreres arquitectòniques.
Segons la formació republicana, el disseny urbanístic que en el seu dia va ser mereixedor de premis i guardons, ara és motiu de vergonya i exemple de mala planificació i del que no s'ha de fer per a aquells municipis que es puguin trobar amb la necessitat de fer revifar urbanísticament els seus centres històrics.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=2403