És necessari l'ús de cadenes a 21 carreteres de la Diputació a causa de la neu.

Per Ràdio Balaguer
747 visites
4F0F8B79Ee951D954Ead0C0B6C0F0Aa2Carreteranevada

Els Serveis Tècnics de la Diputació de Lleida han reforçat els equips encarregats de retirar la neu de les carreteres de la Diputació de Lleida, després que les últimes nevades hagin afectat 22 carreteres de titularitat de la corporació lleidatana a les comarques del Pallars Sobirà, la Val d'Aran, l'Alt Urgell, la Cerdanya i l'Alta Ribagorça.

Al Pallars Sobirà, és necessari l'ús de cadenes a 5 carreteres i l'accés a Tornafort per la carretera LV-5131 està tallat a la circulació a causa de la neu.

L'ús de cadenes també és imprescindible per circular a 3 carreteres de la Val d'Aran, a 6 de l'Alt Urgell, a 5 de la Cerdanya i a 2 de l'Alta Ribagorça.

A la comarca del Solsonès, les carreteres es troben obertes i sense restriccions.

Les vies de les comarques de la Segarra, l'Urgell, el Pla d'Urgell, la Noguera, el Segrià i les Garrigues no presenten cap incidència.

Com cada hivern, la Diputació de Lleida ha posat en marxa el Pla de viabilitat hivernal per tal de minimitzar l'impacte de les possibles nevades, gelades i altres situacions climatològiques d'emergència a les carreteres que gestiona la corporació.

Des dels Serveis Tècnics de la corporació es recomana circular amb molta precaució per aquestes carreteres per la presència de neu a la calçada.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar