Exigeixen millorar l'antiboira de l'aeroport d'Alguaire després de 4 dies de vols desviats a Reus i el Prat.
Quatre dies de vols desviats a Reus i el Prat a causa de la boira a l'aeroport d'Alguaire en menys de dos setmanes han revifat la reclamació de mesures per assegurar les operacions a l'hivern, l'època en què aquesta infraestructura registra la major part de la seua activitat.
Ros va afirmar ahir que per tenir l'aeroport operatiu "el màxim de dies possibles és necessària aquesta inversió", i va afegir que "seria important no centrar el seu ús només en el turisme d'hivern i ampliar-lo al transport de càrrega".
Per la seua banda, Simó va afirmar que "existeixen inversions en infraestructures de Barcelona molt més cares i no s'hi posen tantes traves", i va citar com a exemple les obres de la línia 9 del Metro de Barcelona.
Per contra, el president de