Èxit del concert de valsos i polques d'Any Nou celebrat ahir a l'església del Sagrat Cor de Balaguer. Hi van assistir més de 400 persones.

Per Ràdio Balaguer
685 visites
Storage

 

 

Més de 400 persones van assistir ahir al concert de valsos i polques d'Any Nou que la formació polonesa Cappella Gedanensis va oferir a l'església del Sagrat Cor de Balaguer. 

Es tracta d'una de les formacions de música barroca de més prestigi d'Europa i que va passar per Balaguer aprofitant la seva gira per Catalunya i Espanya. 

Abans del concert, el grup polonès va participar en la missa cantada que es va celebrar a les 12.00 hores a la mateixa església i en la qual hi va prendre part la mezzosoprano balaguerina Monika Czalej Pujol. 

Cappella Gedanensis va oferir una selecció de valsos i polques composats per Johann Strauss fill (1825-1899). El grup està format per dos violins primers, dos violins segons, dos violes, un violoncel i una pianista. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar