FGC ha adjudicat la rehabilitació de la façana de l'estació de Balaguer. Les obres, amb un import de 111.580 euros, repararan esquerdes i altres desperfectes en alguns elements de les terrasses

Per Ràdio Balaguer
778 visites
10331E9Afaec2C0Ba9D5Ccb68E3Dfa9Eestacitrensbalaguer

L'anunci de licitació es va realitzar al juny de l'any passat, després que en una inspecció es van detectar esquerdes i escrostonaments a les baranes de les terrasses superiors, que van obligar a actuar en alguns punts per retirar les parts inestables que presentaven risc de caiguda a l'andana. També destacava el deteriorament de les cornises amb motllures que es despenen a bocins.

Les obres que ara s'han adjudicat consistiran en la reparació de tots aquests desperfectes i es canviaran tots els baixants vistos per nous de PVC. També es repintarà l'edifici annex, que ja es va reformar l'any 2018.

Totes aquestes obres han estat adjudicades a l'empresa B.Biosca SL per un import de 111.580 euros.

L'estació de Balaguer ja ha estat objecte de diverses millores des del seu traspàs a FGC. L'any 2017 es van millorar la planta baixa i primera, al 2019 i 2020 es van reformar les zones de treball interior i finalment es van instal·lar portes d'accés automàtiques, es va millorar el vestíbul, i es va urbanitzar l'espai de davant de l'estació.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar