Foment del Treball demana ajudes per als negocis afectats per les noves mesures del Procicat. La patronal calcula que seria necessària una injecció de 50.000 MEUR per a les empreses a tot l'Estat

Per Ràdio Balaguer
627 visites
B21F6Ba9Fe4E06D255637C9Fa29E1289Negocitancat

Foment del Treball ha reclamat ajudes compensatòries per "no condemnar al tancament a milers de mitjanes i petites empreses" que fins ara han aconseguit sobreviure als nou mesos de pandèmia per als negocis que es veuran afectats per les mesures dictades aquest dilluns pel Procicat a partir del 7 de gener. Algunes d'aquestes mesures són el confinament municipal durant deu dies, el tancament dels centres comercials i dels establiments amb superfícies majors de 400 metres quadrats, a més dels comerços durant el cap de setmana, a excepció de farmàcies i botigues d'alimentació. La patronal calcula que seria necessari un programa d'injecció directa de recursos econòmics per a les empreses valorats en 50.000 MEUR a tot l'Estat. 


2021 US cheap swiss replica watches on sale! With less money, you can possess 1:1 perfect replica watches!

Swiss best replica watches are all available on the top online store.

En un comunicat, el president de Foment del Treball, Josep Sánchez Llibre, ha recordat que molts altres sectors econòmics es troben en situació "molt precària" i que "només poden confiar en l'eficient i àgil administració de la vacuna segons els terminis previstos". Per aquest motiu, ha reclamat que no s'acumulin nous retards i que la crisi econòmica i sanitària es traci amb "idèntica prioritat per part de l'administració pública".

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar