Gran victòria del Sisvial del Club Bàsquet Balaguer contra el Solsona, un rival directe, per 71 a 36. El partit entre el Cerdanyola i el Q2 Consultors ha estat ajornat

Per Ràdio Balaguer
503 visites
4Deadea792D42A63D07E83232Cb788B820220116203116

El Sisvial del Club Bàsquet Balaguer tanca la jornada amb una gran victòria per 71 a 36 contra el Solsona, un rival que tenia tot just per sobre a la classificació. 

El partit ha començat amb domini local, tot i que el Solsona no ha deixat en cap moment de plantar cara. El bon joc i l'encert des dels 3 punts han portat el marcador a un parcial de 36-17 a la mitja part.

A la represa els balaguerins s'han fet amos i senyors de la pista, davant d'un Solsona al que no li sortien les coses. Al final 71 a 36 i els punts s'han quedat a casa, amb un Sisvial que és sisè. 

El partit entre el Cerdanyola i el Q2 Consultors ha estat ajornat. 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar