Joan Pera i Lloll Bertran, entre altres, seran demà els protagonistes al Teatre Municipal de Balaguer. Representaran l'obra “La doble vida d'en John” a les 10 de la nit.

Per Ràdio Balaguer
660 visites
Storage
El Teatre Municipal de Balaguer ofereix demà la representació de l'obra “La doble vida d'en John” de Ray Cooney amb les interpretacions, entre altres, de Joan Pera i Lloll Bertran.

La trama explica que el John Smith, casat amb l'Antonella i amb una filla adolescent seria un home corrent si no fos perquè... també està casat amb una altra dona amb la qual també té un fill a una altra ciutat. Durant divuit anys, el John ha aconseguit mantenir el secret fent quilòmetres amunt i avall amb el seu taxi. El què el John no podia preveure és que els seus fills es farien amics per Internet i ara han decidit trobar-se en persona. El  John haurà de fer mans i mànigues per evitar que les seves famílies acabin descobrint la seva doble vida. Se'n sortirà?  

La representació tindrà lloc a les 10 de la nit.

Les entrades tenen un preu de 20 euros a platea i de 18  a l'amfiteatre.

Es poden comprar a la taquilla del Teatre, per telèfon al 973 44 52 52 i les 24 h al Telentrada de Caixa Catalunya al 902 10 12 12.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar