Joan Porta presenta la candidatura d'El Gitano de Balaguer de cara a les pròximes eleccions municipals. El nou alcaldable assegura que vol recuperar la dignitat humana al món de la política.

Per Ràdio Balaguer
1488 visites
Storage

Joan Porta, més conegut com El Gitano de Balaguer va presentar ahir a la candidatura que encapçala ell mateix de cara a les properes eleccions municipals.

La candidatura porta per nom "El Gitano de Balaguer" i està formada sobretot per gent jove, mileurista i a l'atur.

L'alcaldable d' "El Gitano de Balaguer", Joan Porta, defineix els membres de la llista com gent normal i emprenedora.

Àudio

El Gitano de Balaguer diu que ha decidit presentar-se a l'alcaldia de Balaguer per recuperar la dignitat humana dins el món de la política i per fer política amb i per la gent del carrer.

En aquest sentit el Gitano ha avançat una de les propostes que portaran a la campanya electoral, una campanya en què no hi haurà cap míting.

Àudio

El Gitano de Balaguer creu que ell és la garantia del canvi que vol Balaguer. En aquest sentit es mostra convençut que, almenys, traurà un regidor.

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=2382

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar