Junts es conjura per 'fer un pas endavant' i 'crear un projecte útil per a la Noguera i Balaguer'. Aquest dissabte s'ha inaugurat la nova seu de Junts a Balaguer amb la participació, entre d'altres, de la consellera Violant Cervera

Per Ràdio Balaguer
582 visites
61F85Bb20C5336864F9F68827Baccb6Alainauguracidellocaldejuntsabalaguer

Junts per Catalunya va celebrar aquest dissabte a Balaguer un acte polític que forma part de la cinquantena d'actes que la formació política està fent arreu del país. L'acte 'Preparats a Balaguer' va servir per manifestar la voluntat de Junts d'esdevenir la primera força municipalista el 2023.

Segons ha explicat a Ràdio Balaguer Guifré Ricart, regidor de Junts per Balaguer a la Paeria, l'objectiu d'aquest tipus d'actes és donar a conèixer el partit arreu del territori "sabedors que som un partit molt nou i que hem d'intentar sumar el màxim de gent possible per poder tirar endavant les idees de Junts". Ricart també ha dit que l'objectiu és "tenir el màxim d'alcaldies i regidors possibles en les properes eleccions".

L'acte de dissabte va comptar amb la participació de la consellera de Drets Socials, Violant Cervera; del secretari d'Organització de Junts, David Saldoni; el vicealcalde de la Seu d'Urgell i diputat de Junts al Parlament, Jordi Fàbrega; l'alcalde de Penelles i coordinador de Junts a la vegueria de les Terres de Lleida, Eloi Bergós; el coordinador de Junts a la Noguera, Marc Solanes i la coordinadora local, Gemma Trilla, que es van aplegar a la plaça del Pou de la capital de la Noguera.

Tant la consellera de Drets Socials, Violant Cervera, com el secretari d'organització, David Saldoni, van voler incidir en la importància de la Noguera en la construcció d'un projecte de país per a tots els catalans. La consellera Cervera va expressar la importància de la política local i va afirmar que "si volem aconseguir la independència hem de ser cada vegada més forts, créixer com a partit, i engrandir les llistes d'arreu els 942 municipis de Catalunya", també a la Noguera.

En la mateixa línia s'ha pronunciat Guifré Ricart,  que ha titllat de molt important tota la política que es fa a nivell local i en contacte amb els ciutadans i el territori.

En aquest sentit, també la coordinadora local, Gemma Trilla, va manifestar que "per generar oportunitats hem de tenir en compte des del poble més petit de la Noguera fins a la capital de la comarca. Sumem les persones grans per la seva experiència i els joves per la seva empenta. Volem gent que vingui de tot arreu, per això ens diem Junts."

Per la seva banda, el diputat de Junts Jordi Fàbrega, en el Dia Mundial de les Muntanyes, va voler fer un avís del risc de despoblament en què es troba precisament "el territori de les muntanyes" i va criticar que "ara a Catalunya, les oportunitats depenen més del codi postal que del talent de les persones." Precisament, va dir "Junts és l'únic partit que defensa el país i el territori. Necessitem oportunitats, no subvencions."

Al seu torn, el coordinador de vegueria de Junts, Eloi Bergós, va afirmar que "la feina ara és de la comarca de la Noguera i també de totes les comarques del país per poder afrontar l'embat amb l'Estat".

En acabar l'acte, tots els assistents van fer una visita inaugural a la nova seu de Junts a Balaguer i la Noguera, situada al carrer d'Àngel Guimerà, i que d'ara endavant servirà per tal que els diferents membres del partit puguin estar encara més a prop de la gent del territori, segons també ha explicat el regidor Guifré Ricart.

Per la seva banda, el coordinador comarcal, Marc Solanes, va manifestar que "hem de continuar fent partit i fent govern amb mirada territorial. La independència comença a cada municipi."

 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar