La 5ª edició del Festival GarGar a Penelles se celebrarà a l'agost. A més de les pintades als murs de la vila, enguany també tindrà lloc el Mur Fònic, un certamen musical de promoció de joves talents

Per Ràdio Balaguer
570 visites
461B6Ed92728805B58D9491C2F7546B0Gargarimage20190504At22 10 189

Durant el mes d'agost tindrà lloc la 5ª edició del Festival GarGar a Penelles. L'Ajuntament segueix apostant per la cultura tot i l'actual situació sanitària. Per això, el Festival no durarà només un cap de setmana, sinó que es repartirà durant tots els dies del mes per tal d'evitar aglomeracions.

A diferència de les darreres edicions, el Festival comptarà amb un total de deu artistes que, durant tot el mes d'agost, pintaran els murs de la vila. La presència dels artistes es complementarà amb diverses activitats a les tardes i vespres.

El Festival, molt important en el món de l'art mural de carrer, aposta per altres disciplines culturals, per això es comptarà amb el Mur Fònic, un certamen musical de promoció de joves talents, que tindrà lloc els dies 8, 15 i 22 d'agost. La cloenda del Festival, en la qual els artistes rebran els guardons, tindrà lloc el 29 d'agost.

Es preveu que al Festival GarGar d'enguany es pintin entre 7 i 8 murals nous i es restaurin alguns dels ja existents que es troben en mal estat. Penelles compta actualment amb 106 murals distribuïts per tot el poble.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar