La Baronia de Rialb ofereix fer la Ruta del romànic per celebrar Sant Joan. Aquest dimecres de 10 a 2 del migdia proposa la visita a 4 dels construccions més representatives d'aquesta època a la zona. 

Per Ràdio Balaguer
642 visites
54Bd88F8Cc030D980C419E3Fc5D14A37Activitatsantjoanbaroniarialb

Des de l'oficina de turisme de la Baronia de Rialb han preparat una Ruta del romànic per celebrar la diada de Sant Joan. 

La proposta començarà a les 10 del matí al Monestir de Santa Maria de Gualter, que també és la seu de l'oficina de turisme, on els visitants podran seguir una introducció al Romànic de la Baronia, i els detalls de l'activitat.

Seguidament es visitarà Bellfort, per veure l'església de Sant Serni, d'estil romànic ple (s. XI) però amb modificacions posteriors; Sant Andreu del Puig, una església que combina elements romànics i elements del segle XVIII; Mas Ramoneda, per veure Santa Maria de Ramoneda, un temple privat d'estil romànic ple i s'acabarà l'itinerari després de passar per l'Alzinera de Cal Penjat, amb Sant Martí de Terrassola, un antic temple d'origen preromànic transformat al s.XI.

La durada aproximada de la visita és de 4 hores. Es farà en un grup reduït i el preu és de 10 euros. Els interessats s'han d'apuntar al correu turisme@baroniarialb.cat o bé al telèfon 973 460 234. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar