La Biblioteca Margarida de Montferrat celebra aquest divendres, 20 de març, el Dia Mundial de la Poesia amb un espectacle de dansa basat en l'obra de Miquel Martí i Pol. I el desig és una branca amb tota llei de fruits de la Cia. LaFonte

Per Ràdio Balaguer
88 visites
474700613 17999663567734732 785486031300249251 N

Miquel Martí i Pol és un poeta trencat i delicat. A partir de la seva figura totèmica, la peça es desplega en tríptic, tres personatges que es van fregant, reptant, i constrenyent: el cos, la poètica i la fantasia.

Utilitzant les mans com a fil conductor, la peça navega entre la duresa d’un cos ofegat i la ductilitat de les paraules per traduir un món que ha esdevingut inaccessible més enllà de l’espai literari.” “I el desig/ és una branca amb tota llei de fruits”, peça segona de la trilogia investiga la manca de correspondència entre una psique que es deleix i la corporalitat que la boicoteja, la dissonància cruenta entre el físic endurit,  paralitzat i el desig que demana un cos vital per afirmar-se.

En aquest cas ens referim a com el cos va ser blasmat a conseqüència d’una malaltia degenerativa, l’esclerosi múltiple, que va acompanyar l’insigne escriptor durant més de trenta anys).

L’espectacle començarà a les 19:30h i l’entrada és gratuïta.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar