La Generalitat ofereix un nou servei d'informació turística per missatgeria instantània a través d'Internet.
El Departament d'Empresa i Coneixement, a través de la Direcció General de Turisme (DGT), ha posat en marxa un servei d'informació turística per missatgeria instantània. Aquest nou canal web, accessible tant des de l'ordinador com a través de dispositius mòbils, permet arribar a un públic més ampli aprofitant els avantatges tecnològics.
En tractar-se d'una eina de conversa per missatgeria instantània, els usuaris poden rebre resposta a les seves consultes de manera immediata des del servei centralitzat de l'Oficina de Turisme del Palau Robert. Amb capacitat per respondre en més de 90 idiomes, l'horari d'atenció és de 10 a 20 hores els dies laborables i de 10 a 14.30 hores els diumenges i festius.
Per accedir al servei, que s'ha posat en funcionament coincidint amb la temporada d'estiu, només cal entrar al web www.mensaxe.com/otcbarcelona o escanejar el codi QR facilitat per l'oficina i seguir les instruccions.
Amb la incorporació del nou servei s'espera ampliar el nombre de peticions ateses des de qualsevol lloc del món i amb la comoditat per l'usuari de rebre'n una resposta tan immediata com si visités presencialment alguna de les oficines d'informació turística.