La Generalitat recapta 55,65 MEUR en impostos a les comarques lleidatanes, un 2,64% més que l'any anterior.
La Generalitat va recaptar 55,65 milions d'euros (MEUR) en impostos a les comarques lleidatanes durant el 2016. Una xifra que, traslladada en percentatges, suposa un increment del 2,64% en relació a l'any anterior.
En gran part, aquesta lleugera alça s'explica pel comportament que han tingut dos impostos: el de Successions i el de Patrimoni, que han augmentat en recaptació i han compensat les davallades que han tingut d'altres. Per exemple, aquells relacionats amb el sector immobiliari o els que graven el joc i les apostes.
A Lleida i la Vall d'Aran, al llarg del 2016 la Generalitat també ha recaptat fins a un 10% més en concepte de taxa turística. En concret, s'han ingressat 939.760 euros, que han pagat tots aquells qui han pernoctat en hotels i altres allotjaments durant les vacances.