La Guàrdia Civil de Lleida incorpora 18 vehicles a la seva flota dels quals 11 són híbrids o elèctrics. El Ministeri ha invertit gairebé 468 mil € en l'adquisició dels vehicles 12 dels quals es destinaran a les companyies de La Seu d'Urgell i de Balaguer

Per Ràdio Balaguer
686 visites

El subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, visita la Comandància coincidint amb l'arribada dels nous vehicles

3Fee3B75C7F98E790Be218C5Ef67Cd0720220221Crespn Incorporaci18Nousvehiclesalaflotadelagurdiacivillleida

La Guàrdia Civil de Lleida disposa de 18 vehicles nous assignats pel Ministeri d'Interior per renovar part de la seva flota formada per més de 130 vehicles entre cotxes cel·lulars, tot terrenys, turismes i motocicletes entre d'altres.  D'aquests 18 vehicles nous,  7 són híbrids i 4 són elèctrics. La inversió del Ministeri en la seva adquisició ha estat de gairebé 468.000 euros.

 

Acompanyat pel Tinent Coronel de la Comandància a Lleida, José Antonio Ángel Gonzalo, el subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, ha visitat aquest matí les dependències de la Guàrdia Civil de Lleida coincidint amb l'arribada dels nous vehicles que permetran renovar i ampliar l'actual flota a la província de Lleida.

 

La previsió és que d'aquests 18 vehicles nous, 8 es destinin a la Companyia de La Seu d'Urgell, 4 a la Companyia de Balaguer i els 6 restants siguin destinats a diferents unitats situades a la mateixa Comandància de Lleida.

 

El subdelegat del Govern ha volgut destacar l'aposta decidida del Ministeri d'Interior per "anar incorporant de forma progressiva vehicles d'eficiència energètica a les flotes de les Comandàncies i contribuir en la transició cap a una mobilitat més sostenible". És tracta, segons José Crespín, "d'un pas més per sumar esforços i adoptar els canvis necessaris i progressius per fer possible un dia a dia més respectuós amb el medi ambient".

 

El Ministeri d'Interior va invertir l'any passat 143.000 euros en obres de millora en els accessos per la porta principal de la Comandància de Lleida, a l'àrea d'atenció al ciutadà de la Intervenció d'Armes i Explosius i a la zona de l'aparcament interior de la caserna. També es van dur a terme millores en la xarxa digital de la Comandància.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar