La Guàrdia Urbana de Balaguer celebra la festa de la seva patrona, la Immaculada, amb una recepció a l'Ajuntament i una missa a l'església del Miracle.
La Guàrdia Urbana de Balaguer celebra la festa de la seva patrona, la Immaculada, amb una recepció a l'Ajuntament, on l'alcalde, Josep Maria Roigé, i el primer tinent d'alcalde, Miquel Vendrell, van passar revisió a la tropa al costat de l'inspector del cos, Josep Maria Camarasa.
A la recepció, fet ahir, hi van assistir familiars dels agents; policies jubilats; regidors del consistori; responsables dels Mossos, Guàrdia Civil i Agents Rurals a Balaguer, així com representants de diverses entitats de la ciutat. A continuació, es va fer una missa a l'església del Miracle.
Durant l'acte, l'alcalde va agrair la tasca que fan els agents i el suport de les famílies, "essencial –va dir- en una feina on els horaris no sempre són fàcils de conciliar amb la família. Alhora, va recordar que aquest és el cos de seguretat més proper als ciutadans, per la qual cosa els va encoratjar a seguir conreant aquesta bona entesa.
Actualment, el cos està format per 15 policies.