La iniciativa anomenada 'Amb la gespa al cul' amenitzarà les nits d'estiu amb música a la fresca al parc de la Transsegre de Balaguer.

Per Ràdio Balaguer
826 visites
Storage

 

Ahir es va presentar al Parc de la Transsegre la iniciativa "Amb la gespa al cul", una activitat organitzada conjuntament per les regidories de Cultura i Joventut de l'Ajuntament de Balaguer i que consta d'una sèrie de concerts al parc de la Transsegre tots els dimarts dels mesos de juliol i agost des dos quarts d'onze fins a les 12 de la nit. 

A l'acte hi van assistir l'alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé; el regidor de Cultura, Miquel Aige; el regidor de Joventut, Guifré Ricart i el responsable de l'activitat, Francesc Almira, juntament amb alguns dels integrants dels diferents grups musicals. 

"Amb la gespa al cul" és una iniciativa que tal i com va assenyalar Miquel Aige, Regidor de Cultura, "pretén obrir un nou espai a la ciutat i té com a principal objectiu donar a conèixer els grups locals i grups en què participa gent de Balaguer". 

Àudio 

Per la seva banda, l'alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé, va destacar que es tracta d'una iniciativa per "donar vida a les nits caloroses d'estiu i per promocionar la creativitat del jovent i d'aquests grups que mereixen aquestes actuacions. 

Àudio 

Els diferents integrants dels grups que van assistir a la presentació, van destacar que es tracta d'una iniciativa molt positiva. Així ho van assegurar, per exemple, Josep Maria Porté, del grup Meritxell Gené i Círculo de Borneo; Oriol Morelló de Hot Numbers; i Robert Bobet de CTC. 

Àudio 

El cicle de concerts començarà el dia 3 de Juliol amb el grup Rehenes i tancaran el cicle el 28 d'agost Hot Numers i Kumasa Jamm. 

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=3041

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar