La localitat de Gerb celebrarà el primer Gerbtrail el dia 9 d'octubre. Comptarà amb dos recorreguts, un de 23 quilòmetres i un altre de 10.

Per Ràdio Balaguer
539 visites
063Bcdfc54Ce85Fa4B0E399D8F02Fa7Fgerbtrail

La localitat de Gerb organitza la seva primera cursa de muntanya GERBTRAIL que tindrà lloc el diumenge 9 d'octubre del 2016. 

La prova comptarà amb dos  recorreguts, una cursa llarga de 23 Km i 850 metres de desnivell positiu per corredors/es amb experiència i una cursa curta, que també es podrà fer caminant, de 10 km i 450 metres de desnivell pels corredors/es més novells o pels caminadors. 

Els dos itineraris comptaran amb diversos paratges per gaudir com ara pistes, corriols de terra i pedregosos, boscos d'alzina i pi, camps de conreu, carenes i barrancs i acabaran tots dos a la plaça Major del Poble, on també començarà el recorregut a dos quarts de nou del matí. 

Les inscripcions a les dues curses, limitades a 250 participants entre les dues, es poden fer a la web www.inscripcions.cat

El preu per participar a la cursa llarga és de 15 euros si la inscripció es fa abans del 30 de setembre i de 19 euros si es fa entre l'1 i el 7 d'octubre. Per a la cursa curta, el preu és de 12 euros abans del 30 de setembre i 16 si es fa entre l'1 i el 7 d'octubre. 

La cursa llarga del GERBTRAIL és una prova puntuable per la Lliga de la Noguera de curses de muntanya.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar