La màgia dels Mags per l'Esperança ha estat la protagonista aquest divendres de la segona jornada del Montgai Màgic, que s'ha adreçat als membres de la Federació ALLEM

Per Ràdio Balaguer
553 visites
1D33Cda7416Adb14Acc4Cee62A7376B17F3322Ae9A844651Aa4B64C638Ee36D8

A les funcions i activitats d'aquest divendres hi han assistit una seixantena de persones del centre l'Estel de Balaguer, l'escola Alba de Tàrrega i la Fundació Ilersis de Lleida, entre d'altres.

A més de veure els números de màgia, han pogut gaudir d'una xocolatada popular.

També aquest divendres a les 8 del vespre es farà la Gala solidària de Mags per l'Esperança, i a partir de les 11 de la nit serà el torn de la màgia golfa als bars.

El programa d'actes del cap de setmana tindrà el tret de sortida el dissabte a les 10 del matí amb l'obertura del Mercat Màgic i les primeres funcions. Tot i això la inauguració oficial no es farà fins a les 6 de la tarda amb la màgia de la peruana Maga Gisell, que compta amb el 1r Premi de Magia Perfomer d'Espanya 2017 i el Premi FLASOMA d'Uruguai 2015.

El cap de setmana comptarà amb més de 70 espectacles com el del mag català Joaquín Matas, amb un repertori de màgia potent, humor irreverent, carregat d'ironia, llenguatge col·loquial i amb una activa participació del públic.L'espectacle de Joaquín Matas tindrà lloc el dissabte 1 a les 8 del vespre.

La cloenda serà el diumenge 2 a les 7 de la tarda i anirà a càrrec de Mago J. Guanyador de 2 premis d'Espanya, és un dels mags més creatius de l'actualitat.

Montgai Màgic oferirà quatre dies intensos de màgia. Enguany hi participaran més d'una trentena de mags que oferiran una setantena de funcions durant tot el cap de setmana en 12 punts diferents distribuïts per tot el poble.

Montgai Màgic es completarà amb un mercat de productes artesans i alimentaris que comptarà amb una vintena d'expositors.

Tota la programació detallada del Montgai Màgic es pot consultar a la pàgina web montgaimagic.cat

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar