La Marató assoleix la xifra rècord de 10,7 milions d'euros per a la recerca contra el càncer. La recepció de donacions resta oberta fins el 31 de març del 2019

Per Ràdio Balaguer
569 visites
Da3E900Ba563697A2Ef3337B546Eb4A0Finalmaratotv32018
La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio ha superat els deu milions i mig d'euros en donacions per a la sensibilització i la recerca biomèdica del càncer. Després de moltíssimes hores d'emissió, a les 1.45 hores el marcador sumava 10.715.430 euros que es destinaran a la investigació contra aquesta malaltia que afecta a un de cada dos homes i una de cada tres dones. És el rècord de recaptació, que fins ara estava situat en els 10 milions del 2012. Sota el lema "La investigació dona vida", el programa de TV3 conduït per Ramon Gener i Gemma Nierga va començar a les deu del matí i durant l'emissió van passar pel plató de la televisió catalana unes 380 persones, entre elles, una vintena de testimonis i 26 metges i investigadors. 
 
A Balaguer la pluja va obligar a suspendre la majoria d'actes. El VIII Concurs d'ornamentació d'arbres i material de Nadal reciclat, però, i algunes entitats es van instal•lar sota els porxos de la plaça. 
 
Pel que fa al concurs, l'escola Vedruna Balaguer va aconseguir el primer premi en les dues categories. 
 
El primer premi en cicle mitjà va ser per a l'arbre número 11, elaborat pels alumnes de tercer A i pel que fa al cicle superior, el premi se'l va endur l'arbre número 7, elaborat per alumnes de sisè. 
 
Quant al recompte de Balaguer es preveu donar a conèixer durant aquesta setmana a l'espera que encara molts ciutadans facin les seves aportacions. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar