La Paeria de Balaguer ha adquirit una nova màquina escombradora. Es tracta d'una màquina petita perquè la intenció és que presti servei, sobretot, a la zona del centre històric
La Paeria de Balaguer ha adquirit una nova màquina escombradora.
Es tracta d'una màquina petita perquè la intenció és que presti servei, sobretot, a la zona del centre històric, segons ha explicat el paer d'Urbanisme, Gerard Torres, que també ha apuntat que s'hi poden incorporar elements auxiliars com ara pales per poder tirar, per exemple, sal durant l'hivern.
Segons el mateix Torres, amb la nova màquina escombradora la Paeria podrà "afegir un servei més extra a Balaguer". A més, assenyala que, a banda d'aquest, properament la ciutat comptarà amb altres vehicles, com una retroexcavadora i un nou cotxe per a la Guàrdia Urbana.
El pressupost d'adquisició d'aquest nova maquina escombradora ascendeix a 87.000 euros