La Paeria de Balaguer i l'Associació BADA-PAS, Iniciatives Culturals renoven el conveni de col•laboració per continuar organitzant el cicle Juliol de Música i Poesia.

Per Ràdio Balaguer
850 visites
6Fe47A1D32288C0F561Faf599C9Ddd3Asignaturaconvenivadepas
La Paeria de Balaguer i l'Associació BADA-PAS, Iniciatives Culturals han signat aquest matí la renovació del conveni de col•laboració per continuar organitzant el cicle Juliol de Música i Poesia.
 
Una de les membres del col•lectiu, Mireia Prats, destacava durant l'acte de la signatura la importància que l'ajuntament cregui i amb aquesta iniciativa i li doni suport per ajudar a consolidar-la.
 
Àudio.....
 
Per la seva banda, el paer en cap, Jordi Ignasi Vidal, ha assenyalat que el conveni contempla una aportació per part de l'ajuntament de 10.500 euros per al cicle Juliol de Música i Poesia.
 
 
Àudio.....
 
El Juliol de Música i Poesia arriba aquest any a la seva vuitena edició. El passat diumenge es va fer el concert inaugural a l'església de Sant Domènec i aquest diumenge tindrà lloc el primer dels tres concerts previstos al monestir de Santa Maria de les Franqueses, com sempre, a les 8 del vespre.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar