La Paeria de Balaguer restringeix els entrenaments dels clubs esportius a les 9 de la nit per complir amb el confinament nocturn i frenar la pandèmia. També es preveuen modificacions horàries en els actes de la Festa Major
La Paeria de Balaguer ha decidit restringir els horaris dels entrenaments dels diferents clubs esportius de la ciutat perquè tots s'acabin a les 21 h i poder complir així amb el confinament nocturn decretat per la Generalitat, que estableix reduir la mobilitat i no sortir de casa des de les 22 h fins a les 6 del matí.
La nova normativa s'aplicarà tant pel que fa a l'ús de la piscina com als diferents pavellons de la ciutat així com al camp de futbol. També s'adaptaran als nous horaris les activitats de rítmica, dansa, música i espais com el rocòdrom, segons ha explicat a Ràdio Balaguer, el paer en cap, Jordi Ignasi Vidal.
Pel que fa la a la programació de la Festa Major, el paer en cap ha dit que estan estudiant quins canvis caldrà fer davant aquest confinament nocturn i adaptar els concerts de nit als nous horaris. Pel que fa a la resta, analitzaran si hi ha actes que es poden ajornar o fer-se, inclús, telemàticament.