La Paeria de Balaguer traslladarà el proper dissabte el mercat setmanal a l'avinguda Pere III en motiu de la festa de l'Harpia, que començarà divendres amb l'obertura del mercat medieval a la plaça del Mercadal
La Paeria de Balaguer traslladarà el proper dissabte el mercat setmanal a l'avinguda Pere III en motiu de la festa de l'Harpia, que començarà divendres amb l'obertura del mercat medieval a la plaça del Mercadal.
Així ho ha explicat el paer en cap a Ràdio Balaguer. Segons Jordi Ignasi Vidal, amb aquesta mesura es vol facilitar que les parades medievals puguin estar més dies a Balaguer. Arran del trasllat del mercat setmanal a l'avinguda Pere III es tallarà el trànsit en tota la via i tampoc es podrà accedir als pàrquings de la zona durant tot el matí. Sí que es podrà aparcar a baix al riu.
De cara a properes edicions, Vidal confia que la possibilitat que les parades medievals puguin ser més dies a Balaguer faciliti que n'hi hagi més que vulguin venir i participar en la Festa de l'Harpia. Aquest any, però, no es notarà aquest increment ja que per qüestions de la pandèmia la Paeria ha limitat l'aforament, el nombre de parades assistents.