La pel·lícula 'Pa Negre', guanyadora de 13 premis Gaudí, es podrà veure a Balaguer el 13 de març. És una iniciativa de la Xarxa Nacional de Cinema que compta amb la col·laboració de l'Impic i l'Ajuntament.

Per Ràdio Balaguer
695 visites
Storage
El dia 13 del mes de març es podrà veure a la ciutat de Balaguer la pel·lícula "Pa Negre", Guanyadora de 13 premis Gaudí.

La projecció, que es farà a les 6 de la tarda a la Sala d'Actes de l'Ajuntament, és una iniciativa de la Xarxa Nacional de Cinema que compta amb la col·laboració de l'Impic i l'Ajuntament.

Pa Negra explica que en els anys durs de la postguerra rural a Catalunya, l'Andreu, un nen que pertany al bàndol dels perdedors, troba un dia al bosc els cadàvers d'un home i el seu fill. Les autoritats volen carregar-li les morts al seu pare, però ell, per ajudar-lo, intenta esbrinar qui els va matar. En aquest recorregut, es produeix en l'Andreu el despertar d'una consciència moral front un món d'adults alimentat per les mentides. Per sobreviure, traeix les seves pròpies arrels i acaba descobrint el monstre que habita en ell.

D'altra banda, el 10 d'abril es podrà veure també a Balaguer el documental "Biclcleta, cullera, poma". La lluita de Pasqual Maragall contra l'Alzheimer.

També és una iniciativa de la Xarxa Nacional de Cinema amb la col·laboració de l' ImPiC i l'Ajuntament de Balaguer. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar