La sala polivalent de la Sentiu de Sió serà escenari aquest diumenge 20 de desembre de la representació de l'obra de titelles 'El Patufet valent', de la companyia Talia Teatre

Per Ràdio Balaguer
498 visites
72Eb5Af4B78B888Aaba0297029Ee70Edelpatufetvalent

La sala polivalent de la Sentiu de Sió serà escenari aquest diumenge 20 de desembre, a 2/4 de 6 de la tarda, de la representació de l'obra de titelles 'El Patufet valent', de la companyia Talia Teatre. 

En Patufet està disposat a fer el que sigui per ajudar la seva mare i iniciar el seu recorregut com a un nen responsable, però no sense superar les proves que la vida ens planteja diàriament.

Com que l'aforament és limitat degut a la Covid-19, els interessats en assistir-hi, cal que reservin a l'ajuntament del municipi (973424005) fins el divendres dia 18 a les 14 hores.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar