La societat balaguerina ha organitzat un bus per anar el diumenge 18 a la presó de Mas d'Enric per donar suport a Carme Forcadell

Per Ràdio Balaguer
779 visites
0Febbdf2E49A42E9D0E2D84E17F0F3A4Balaguerbusforcadell
La societat Balaguerina ha organitzat un bus per anar el diumenge 18 a la presó de Mas d'Enric per donar suport a Carme Forcadell. 
 
El bus sortirà a les 10 del matí de l'estació d'autobusos per ser al municipi de El Catllar, a Tarragona, a les 12 del migdia. En cop allà, i a les immediacions de la presó de Mas Enric es farà la lectura de textos en suport a Carme Forcadell i per la llibertat de les preses i exiliades. A més, està previst cantar cançons i fer soroll, per la qual cosa es demana als assistents de portar insruments musicals i estris de so. 
 
Seguidament es farà un dinar comunitari al mateix indret. 
 
L'arribada prevista a Balaguer serà a les 7 de la tarda. 
 
Els tiquets per al bus es poden comprar al preu de 15€ a la biblioteca municipal de Balaguer fins el dimecres 14 de novembre. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar