La Torre de Fluvià, nucli de Cubells, celebra aquest cap de setmana la festa Major, amb el sopar popular, els balls i una festa de l'escuma com a actes destacats

Per Ràdio Balaguer
532 visites
A2361E4177D9402E4611905052A229Bdfestamajortorrefluvi

Els actes de la Festa Major començaran divendres a les 10 de la nit amb un gran sopar popular que es farà a la Plaça Major. Seguidament hi haurà gresca amb el dj Sakra.

Dissabte a les 6 de la tarda serà el torn de la festa de l'escuma a la Plaça del Toll, amb la música del dj Sakra. A les 8 del vespre hi haurà ball de tarda amb el duo Ruben's, a les 12 de la nit, altre cop ball amb el mateix duo.

El diumenge a 2/4 de 123 es farà la missa de Festa Major a l'Església de Sant Salvador, i seguidament un vermut popular a la Plaça Major.

Els actes es clouran el diumenge a 2/4 de 9 del vespre amb el ball fi de festa amenitzat pel Duo Coral.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar