L'Agència Catalana del Consum demana a la patronal bancària que 'garanteixi' l'atenció personalitzada a les oficines. L'ens reclama oferir serveis presencials cada dia i sense cita prèvia a les persones que no puguin operar per Internet

Per Ràdio Balaguer
367 visites
B45B8E35A27B6F0D05F66E9A8Bc0D642Bancsicaixers14

L'Agència Catalana del Consum ha demanat a la patronal bancària que "garanteixi" l'atenció personalitzada a les oficines, sobretot a les persones de més edat, que es troben amb "dificultats" a l'hora d'utilitzar aplicacions digitals. Així, amb l'objectiu que les entitats financeres es "comprometin i millorin" l'atenció als seus clients, l'ens ha instat a la Unió Nacional de Cooperatives de Crèdit, l'Associació de Caixes i Bancs creades per elles (CECA) i l'Associació Espanyola de Banca a adherir-se a un codi de bones pràctiques que garanteixi l'accés als serveis bancaris. La proposta de Consum reclama oferir serveis presencials cada dia i sense cita prèvia a les persones que acreditin la impossibilitat d'operar per Internet.

Consum recorda que els serveis financers són considerats bàsics. En la mateixa línia, el text també recull compromisos per tal de garantir la disponibilitat d'un nombre suficient de caixers automàtics arreu del territori, sobretot  les zones rurals, sigui aprofitant establiments comercials no financers o amb unitats mòbils.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar