L'Aida Alemany, d'Os de Balaguer, es penja l'or al Campionat d'Espanya sub23 d'atletisme a l'aire lliure

Per Ràdio Balaguer
706 visites
2A553A1C2Ff3176E65C0C6A8142C5Fadaida

L'atleta d'Os de Balaguer, Aida Alemany, ha aconseguit la medalla d'or en els 3.000 metres obstacles al Campionat d'Espanya a l'aire lliure, celebrat aquest dissabte a la Pista d'Atletisme "La Granadilla" de Badajoz

 

En una jornada marcada per les altes temperatures, la final es va resoldre a l'ultima volta, quan Alemany va imprimir un canvi de ritme decisiu, el qual li va permetre creuar la línia d'arribada en primera posició, amb un temps de 10 minuts i 32 segons, millorant la seva marca de la temporada.

 

L'atleta, que partia amb el millor registre entre les participants, posa així un punt final brillant a la seva etapa a la categoria sub23.

 

Actualment, entrena a Barcelona sota la direcció de Juan Carlos Galán i competeix defensant els colors de l'Hospitalet Atletisme.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar