L'Ajuntament de Balaguer posa en marxa el projecte FRIDA de formació, recursos i desenvolupament actiu. Es tracta d'una acció innovadora que permet corregir actuacions de discriminació i desavantatge laboral per raó de gènere.

Per Ràdio Balaguer
1189 visites
Storage
L'Ajuntament de Balaguer ha posat en marxa el projecte FRIDA de formació, recursos i desenvolupament actiu. Es tracta d'una acció innovadora que permet corregir  actuacions de discriminació i desavantatge laboral per raó de gènere.

L'objectiu del programa és, sobretot, fomentar la incorporació de les dones al món del treball, principalment aquelles que per les seves característiques personals o familiars es troben en risc d'exclusió social i econòmica.

Gemma Viola és una de les tècniques encarregades del projecte.

Àudio

Es preveu que participin en el projecte un centenar de persones, la majoria dones, que en funció de les seves necessitats es podran acollir a diferents cursos de formació, tallers d'integració, xerrades informatives sobre tècniques de recerca de feina o pràctiques en determinades empreses.

Anna Garcia, l'altra tècnica encarregada del projecte FRIDA ens comenta tot seguit quin tipus d'activitats contemplen totes aquestes accions.

Àudio

FRIDA forma part del projecte treball als barris i compta amb una subvenció de 45.000 euros.

Àudios a:http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=2279

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar