L'ajuntament de La Sentiu de Sió aprova la memòria valorada sobre la construcció d'una escullera a la llera del riu Sió al seu pas per la zona urbana del municipi per prevenir riuades

Per Ràdio Balaguer
410 visites
C6055A411Ac80B257F0F8C38D310Aa46Riusialasentiudesi

L'ajuntament de La Sentiu de Sió ha aprovat la memòria valorada sobre la construcció d'una escullera a la llera del riu Sió al seu pas per la zona urbana del municipi. L'objectiu és prevenir riuades que, segons l'alcalde, Josep Torres, "no és que sovintegin però sí que quan plou molt el riu es desmarxa".

L'obra de l'escullera compta amb un pressupost de 6.300 euros, una part dels quals seran finançats per l'ACA, l'Agència Catalana de l'Aigua.

D'altra banda, el consistori de La Sentiu comptarà properament amb un paviment de protecció per quan es facin esdeveniments no esportius a la pista poliesportiva municipal.

Segons Josep Torres, es tracta d'un terra sintètic per a la compra del qual s'ha demanat una subvenció. L'objectiu és poder comptar amb un terra alternatiu per quan el poble celebri a la pista una festa, concert o algun altre esdeveniment.

En aquest cas, el pressupost del paviment és de 17.000 euros.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar