L'Ajuntament substitueix un tram de la xarxa de clavegueram del carrer Àngel Guimerà per problemes de filtracions.
L'Ajuntament de Balaguer està substituint un tram de la xarxa de clavegueram del carrer Àngel Guimerà, concretament a l'altura del Teatre Municipal i del CAP de la ciutat. Tot i que la reforma del vial es va executar l'any 2002, les filtracions detectades al soterrani d'un dels edificis del carrer ha obligat a canviar tota la canonada.
L'alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé, ha assenyalat la mala execució de l'obra com la causa d'aquestes filtracions. Segons Roige , "Quan els operaris han obert el carrer, sha descobert que les connexions de servei estaven mal fetes i que la traçabilitat i la pendent de la canonada no era la correcta, la qual cosa demostra que no hi va haver un control suficient i eficient de l'obra en el seu moment" .
La brigada municipal s'encarrega de l'execució de les obres, que estaran llestes a finals de la setmana vinent.
Mentre durin les reformes, el trànsit es desviarà pel passatge Germans Balcells en direcció a l'avinguda Francesc Macià.