L'ANC crida a apuntar-se a la manifestació de la Diada després que les inscripcions s'enfilin a 60.000. La zona de convidats de la mobilització comptarà amb una representació de col·lectius de 'represaliats' pel procés.

Per Ràdio Balaguer
721 visites
Ae8F430B7Aced211D0D3B7Db1620D834Mapadiada2019
L'ANC ha fet una nova crida a apuntar-se a la manifestació de la Diada de l'Onze de Setembre, després del "repunt" d'inscripcions d'aquest cap de setmana passat. De 37.500 persones apuntades divendres s'ha passat a les gairebé 60.000, segons l'entitat, que reclama seguir engrandint les inscripcions, ja que són una eina "necessària" de cara a garantir "l'èxit" de la concentració. Aquest "fort increment" s'afegeix a la venda de samarretes, unes 185.000 venudes, a més dels 460 busos reservats. D'altra banda, la zona de convidats de la manifestació comptarà amb una "àmplia" representació de col•lectius de "represaliats" pel procés. 
 
La zona de convidats d'aquesta Diada comptarà amb una representació "folgada" de diversos col•lectius i persones represaliades, una aposta "clara" per homenatjar la societat civil, que pateix directament la "repressió" de l'Estat de manera "ferotge", segons indica l'ANC en un comunicat de premsa. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar