L'Àrea Bàsica de Salut de Balaguer i el Casal de la Gent Gran han organitzat per avui una caminada pel marge esquerra del riu Segre coincidint amb el Dia Mundial de l'Activitat Física.
L'enfermera referent d'Activitats Comunitàries de l'Àrea Bàsica de Salut de Balaguer, Carme Gómez, explica tot seguit quin és el motiu de l'activitat d'avui i amb quin objectiu s'organitza.
Àudio
La mateixa Carme Gómez explica en què consisteix l'activitat d'aquesta tarda.
Àudio
L'enfermera referent d'Activitats Comunitàries de l'Àrea Bàsica de Salut de Balaguer comenta, finalment, a qui va adreçada la caminada d'avui.
Àudio
El lloc de sortida de la caminada serà la Plaça del Casal de la Gent Gran i l'hora les 17.30 h.
Es recomana dur roba còmoda i una gorra.
Des de l'any 2002 la Organització Mundial de la Salut mitjançant resolució oficial insta els Estats Membres a celebrar anualment un dia Move for Health' (Per la teva salut, mou-te) per promoure l'activitat física com a element fonamental de salut i benestar.
El missatge principal a transmetre és: Al menys, 30 minuts d'activitat física moderada cada dia.
La proposta de la OMS prové d'una iniciativa anterior de gran èxit local i mundial de la organització brasilenya Agita Sao Paulo i la xarxa AgitaMundo que aconsegueix, any rere any, aglutinar al voltant d'uns 5.400.000 participants en uns 2.500 esdeveniments per tot el món.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=2346