L'àrea d'Esports de la paeria de Balaguer posa en marxa el Tecnicamp, unes jornades en què els participants experimenten amb les possibilitats que dona l'activitat física i l'esport, la natura i el lleure

Per Ràdio Balaguer
782 visites

Aquesta primera setmana compta amb 90 inscrits i ja queden molt poques places disponibles per a la primera quinzena de juliol

B9153Ea0F2077007366C8611Ffbfcf1Cestadesestiuesport20213

L'àrea d'Esports de la paeria de Balaguer ha posat en marxa aquest dilluns 28 de juny el Tecnicamp, que consisteix en unes jornades en què els participants experimenten amb les possibilitats que dona l'activitat física i l'esport, la natura i el lleure.

Hi ha diverses modalitats d'activitats a escollir, des de pràctiques tècniques de diversos esports i jocs d'iniciació als esports col·lectius, activitats de gimnàstica rítmica, patinatge, expressió corporal, dansa urbana o natació sincronitzada fins a activitats relacionades amb la natura o esports d'aventura com la btt, jocs tradicionals, jocs d'aigua, piragüisme o escalada, entre altres.

Així ho ha explicat el tècnic d'Esports de la Paeria, Albert Marvà, que diu que el Tecnic Camp és una activitat que ja es va consolidar l'any passat amb les tres modalitats establertes: el Tecni Camp Esports; el Tecnic Camp Mou; i el Tecni Camp Aventura i Natur.

El mateix Marvà assenyala que el Tecnic Camp és una oferta que ha agradat moltíssim a les famílies ja que compta amb molta flexibilitat i permet als nens i nenes escollir cada setmana la modalitat d'activitats que volen fer.

El Tecnic Camp compta aquesta primera setmana amb 90 inscrits i ja queden molt poques places disponibles per a la primera quinzena de juliol.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar