L'Àrea d'Esports de la Paeria de Balaguer reforçarà el control del respecte de les mesures anti Covid-19 als equipaments esportius amb més recursos humans. La mesura arriba després de la mala valoració del passat cap de setmana
L'Àrea d'Esports de la Paeria de Balaguer reforçarà el control del respecte de les mesures de distanciament, seguretat i higiene als equipaments esportius amb més personal.
Ho farà incorporant personal municipal, auxiliar i de reforç el dissabte tarda, així com amb la presència d'agents cívics en alguns horaris, que vetllin pel correcte compliment de les normatives de seguretat.
Les mesures aniran dirigides sobretot al control del pavelló 1r d'Octubre, però també a altres instal·lacions com el pavelló Inpacsa o el camp municipal d'esports.
Així mateix, s'ha fet arribar als diferents clubs esportius que fan ús d'aquestes instal·lacions una detallada infografia amb les pràctiques adequades per gestionar el comportament de públic i esportistes durant el cap de setmana.
Aquesta mesura arriba després de la mala valoració que es va fer del passat cap de setmana, el primer amb la possibilitat d'assistència de públic a les grades, en que el respecte de les mesures establertes pel protocol anti Covid-19, no van ser les adequades entre el públic.
Segons fonts de l'Àrea, tot i la infografia, els recursos materials, seients assignats i les zones degudament senyalitzades per oferir una entrada i sortida de les instal·lacions, entre molts altres, moltes mesures no es van complir correctament. Des de l'Àrea diuen que ''el que preval és l'actitud i la predisposició del públic assistent'' i en aquest sentit diuen que no va ser bona o nul·la en alguns casos.
Per tot això per al proper cap de setmana s´afegiran més recursos humans per tel de fer complir les normes, que es faran extensives a tots els clubs de la ciutat i visitants, així com a les famílies dels esportistes, per tal de respectar les normes, ''amb la col·laboració de tothom ens en sortirem'', diuen.