L'artista gràfic Swen Schmitz Coll ha finalitzat la pintura del mural dedicat a l'obra de Joan Barceló i Cullerés a Menàrguens. L'obra reflecteix l'univers literari de l'escriptor a partir de tres escenaris: Barcelona, Menàrguens i Nova York.
L'artista gràfic Swen Schmitz Coll ha finalitzat, a Menàrguens, la pintura d'un mural dedicat a l'obra de Joan Barceló i Cullerés.
En aquesta obra, ubicada a la plaça d'Enric d'Hostalrich i Colomer, s'hi pot descobrir l'univers literari de l'escriptor de Menàrguens a partir de tres escenaris: Barcelona (Cordenit), Menàrguens (Vacalforges) i Nova York.
El mural també obre la porta cap al somni, cap a l'univers de la imaginació a la que conviden els relats de Joan Barceló, i mostra personatges cabdals dels seus llibres com en Siglobuss o el Lladre de Pecats o la Lluna.
La realització del mural es troba inclosa dins dels actes de celebració de l'Any Barceló.