L'artista gràfic Swen Schmitz Coll ha finalitzat la pintura del mural dedicat a l'obra de Joan Barceló i Cullerés a Menàrguens. L'obra reflecteix l'univers literari de l'escriptor a partir de tres escenaris: Barcelona, Menàrguens i Nova York. 

Per Ràdio Balaguer
733 visites
528578F8Cd20A2Fccd6A36D03B37725Cmuralmenarguens

L'artista gràfic Swen Schmitz Coll ha finalitzat, a Menàrguens, la pintura d'un mural dedicat a l'obra de Joan Barceló i Cullerés. 

En aquesta obra, ubicada a la plaça d'Enric d'Hostalrich i Colomer, s'hi pot descobrir l'univers literari de l'escriptor de Menàrguens a partir de tres escenaris: Barcelona (Cordenit), Menàrguens (Vacalforges) i Nova York. 

El mural també obre la porta cap al somni, cap a l'univers de la imaginació a la que conviden els relats de Joan Barceló, i mostra personatges cabdals dels seus llibres com en Siglobuss o el Lladre de Pecats o la Lluna. 

La realització del mural es troba inclosa dins dels actes de celebració de l'Any Barceló. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar