L'Associació de comerciants de Balaguer donarà a conèixer el pròxim 14 de gener els guanyadors dels premis de la campanya 'Per un nadal sostenible, compra a Balaguer'
Per la seva banda, l'Associació de Comerç del Centre Històric sortejarà el dimecres 12 de gener els vals de la campanya nadalenca 'Aquest Nadal val de Regal'
Les associacions de comerciants de Balaguer, l'ACB i l'Associació del Centre Històric, faran entrega aquesta setmana dels premis de les respectives campanyes de Nadal.
L'Associació de Comerciants de Balaguer feia la seva aposta pel comerç local amb la campanya 'PER UN NADAL SOSTENIBLE, COMPRA A BALAGUER".
Per cada 50 euros de compra realitzats en qualsevol dels establiments participants es lliuraven 2 bitllets de descompte per valor d'un euro per tornar a gastar en la pròxima compra i mateixa botiga. A més, l'ACB aquest any sortejaven també lots de pernil ibèric i 5 patinets elèctrics.
Aquests patins, que responen al caire sostenible de la campanya nadalenca del comerç de Balaguer, seran els que se sortejaran i entregaran el proper divendres 14 de gener.
Des de l'ACB, el seu president, Josep Maria Rovira, diu que el sorteig d'aquests patins i la campanya en general ha estat molt encertada, ja que "ha enganxat força els clients" i ha servit per incentivar les compres. En aquest sentit, Rovira fa una balanç positiu de com ha anat finalment la campanya comercial de Nadal i confia que la campanya de rebaixes sigui millor que la de l'any passat.
Pel que fa a l'Associació de comerciants del Centre Històric, sortejarà el proper dimecres 12 de gener a les 8 del vespre els vals de la campanya nadalenca 'Aquest Nadal val de Regal'.
Aquesta campanya consistia en el sorteig d'un val de 200 euros i tres de 100 entre els clients que han comprat als comerços associats durant aquestes festes.
D'altra banda, el petit comerç va començar aquest divendres una nova campanya d'unes rebaixes que són "bàsiques" i "molt necessàries". Des de les associacions de comerciants reivindiquen les rebaixes com un "patrimoni del petit comerciant".
El petit comerç manté la tradició d'iniciar les rebaixes després de Reis, tot i la competència de grans superfícies i plataformes 'on line' que ja han començat el període de descomptes en plena campanya de Nadal. Malgrat l'agressivitat d'algunes marques, el sector confia superar les vendes prepandèmia. Segons Comertia i PIMEComerç, els comerciants preveuen que la facturació durant la campanya d'enguany sigui un 10% superior al gener de 2020.
Des del petit comerç s'insisteix en que les rebaixes que van començar aquest divendres són "bàsiques" per acabar amb el període de vendes de Nadal i donar sortida als estocs, i "molt necessàries" després que les campanyes d'estiu ja "s'hagin perdut bastant".