L'Associació Esportiva de Castelló de Farfanya realitzarà la Marató de Futbol Sala del 17 al 19 de juny, després de 2 anys d'aturada per la pandèmia
Aquest estiu torna la Marató de Futbol Sala a Castelló de Farfanya. Es tracta d'una activitat que organitza l'Associació Esportiva de Castelló de Farfanya i que els dos últims anys no s'havia pogut realitzar a causa de la pandèmia.
L'activitat tindrà lloc els dies 17, 18 i 19 de juny i des de l'organització esperen la participació de com a mínim 12 equips.
Les inscripcions, al preu de 120 euros la fiança, s'han de realitzar contactant als telèfons 629 90 91 61 o 680 62 92 96, amb una data límit del dia 10 de juny.
Entre els equips participants s'atorgarà un primer premi de 1.000 euros i un segon de 120 euros, tot i que podria ser inferior si no s'arriba als 12 equips inscrits.
Els partits es diputaran a la pista poliesportiva de Castelló de Farfanya i tots els participants tindran accés gratuït a les piscines.