L'Associació la Humanitària de Castelló de Farfanya organitza aquest diumenge la Trobada cultural Gent gran, amb gegants i bastoners, un dinar de socis i un ball fi de festa
L'Associació la Humanitària de Castelló de Farfanya organitza aquest diumenge la Trobada cultural Gent gran, amb gegants i bastoners, un dinar de socis i un ball fi de festa.
Es tracta d'un acte adreçat majoritàriament als socis i sòcies de l'entitat, tot i que propostes com la cercavila amb la colla gegantera i grallera d'Albesa i el ball de bastons del casal Pere III de Balaguer són oberts a tothom. Aquesta es farà a 2/4 de 12 del matí.
A la 1 s'obrirà l'exposició fotogràfica 'Casament', de fotografies antigues, que es podrà veure a la sala polivalent del Centro. La resta d'actes de la jornada inclouen un dinar de sòcies i sòcies i un homenatge i ball de tarda amb Acordies Duet.