L'equip de futbol sala del Club de Futbol Balaguer, de la categoria Preferent, guanya de manera contundent el seu rival, el Restaurant Moderno, per 5 gols a 0.
La primera part va ser d'un clar domini local, ja que al minut 5 va pujar el primer gol del partit per part del jugador local Josep. El mateix jugador establia el 2-0 dos minuts més tard i abans d'arribar a la mitja part, Tomàs va arrodonir el resultat fent pujar al marcador el 3 a 0.
A la segona part el joc es va escalfar, cosa que va provocar que al minut 11 s'expulsessin dos jugadors, el local Cinto i el jugador visitant Romani, per unes empentes mútues.
A partir d'aquest moment, el partit ja no va tenir massa història més tot i que el Club de Futbol Balaguer va marcar dos nous gols, tots dos obra de Josep, que va establir així el definitiu 5-0.
Cal destacar també la millora en el joc del C.F.Balaguer respecte als últims partits.