Les piscines municipals de Balaguer acolliran aquest cap de la 29a edició del Mulla't per l'esclerosi múltiple. Tota la recaptació de dissabte i diumenge es destinarà a la Fundació Esclerosi Múltiple

Per Ràdio Balaguer
406 visites

Dissabte també a Vallfogona de Balaguer, i diumenge a Albesa, Àger, Torrelameu, Os de Balaguer, Camarasa, Foradada, Santa Linya, Les Avellanes, Tartareu, Vilanova de la Sal, Térmens i Ponts

3Cac59B274E0A425D8Ff7C35019Abbc6Mullat2022

Les piscines municipals de Balaguer participaran aquest cap de setmana en la 29a edició del Mulla't per l'esclerosi múltiple. El Mulla't se celebra el diumenge 10 de juliol a la majoria de piscines de Catalunya. El Mulla't és un salt multitudinari en el qual participen piscines i clubs nàutics de tot Catalunya.

Balaguer s'hi sumarà un any més i farà donació a la Fundació per l' l'Esclerosi Múltiple" de tot el que es recapti DURANT EL CAP DE SETMANA a les piscines municipals del Pavelló 1r d'Octubre i les del Secà. També s'instal·larà un punt de venta de material del Mulla't a la piscina del poliesportiu.

Enguany Maials serà la seu de l'acte central del 'Mulla't per l'esclerosi múltiple' 2022.  El Mulla´t tindrà lloc el diumenge dia 10 de juliol i hi participaran 600 piscines de tot Catalunya, 97 de les quals són de la demarcació de Lleida

Balaguer s'hi sumarà un any més i farà donació a la Fundació per l' l'Esclerosi Múltiple" de tot el que es recapti DURANT EL CAP DE SETMANA a les piscines municipals del Pavelló 1r d'Octubre i les del Secà

A comarca dissabte també a Vallfogona de Balaguer, i diumenge a Albesa, Àger, Torrelameu, Os de Balaguer, Camarasa, Foradada, Santa Linya, Les Avellanes, Tartareu, Vilanova de la Sal, Térmens i Ponts.

En aquests 29 anys, l'esdeveniment impulsat per la Fundació Esclerosi Múltiple s'ha anat consolidant fins a celebrar-se en més de 600 piscines de Catalunya. Es calcula que cada any més de 100.000 persones es mullen i neden uns metres en solidaritat amb les persones que tenen aquesta malaltia neurològica que actualment afecta 9.000 persones a Catalunya.

A les piscines participants a la jornada solidària i també a través del web de la iniciativa, es poden aconseguir samarretes, tovalloles i altres articles. Els fons recaptats es destinaran a les diverses iniciatives que organitza la Fundació al llarg de l'any per aturar l'impacte de la malaltia.

Els fons del Mulla't es destinaran a lluitar contra aquesta malaltia neurodegenerativa i sense cura, també coneguda com "la malaltia de les mil cares". L'esclerosi múltiple afecta de manera diferent a cada persona i molts dels seus símptomes, com ara la fatiga o el dolor, són invisibles. La Fundació Esclerosi Múltiple treballa per aturar l'impacte de la malaltia en les persones i el seu entorn.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar