Les selecció australiana de futbol sala, en les categories aleví i infantil, disputa demà dos amistosos amb el Club Futbol Sala Balaguer al Pavelló Poliesportiu.
Demà dimecres, visiten el poliesportiu municipal de Balaguer les seleccions australianes en categoria aleví e infantil per a realitzar dos partits amistosos internacionals.
En primer lloc es podrà veure un combinat entre els jugadors alevins del club balaguerí i alguns dels infantils jugant contra l'aleví d'Austràlia i, seguidament, tindrà lloc un partit entre l'infantil i alguns dels jugadors en categoria cadet del club contra l'infantil australià.
El primer encontre es disputarà a les 18:30 hores i el segon a les 20:00 hores.
Les dos seleccions australianes visitaran Balaguer convidades pel Club Futbol Sala de la capital de la Noguera aprofitant que aquests dies estan realitzant un stage a Mataró.