L'església de Sant Salvador de Gerb ha estat escenari aquest divendres d'una cantada de nadales a càrrec de l'Orfeó de Balaguerí

Per Ràdio Balaguer
691 visites
D9C40Eeece56C586A23917896Dff287Aimg5336

Aquest divendres l'església de l'EMD de Gerb ha estat escenari dins dels actes de les Festes de Nadal, d'una Cantada de Nadales a càrrec de l'Orfeó Balaguerí. Un representació de l'orfeó ha ofert un repertori variat de nadales, tant de casa nostra com d'arreu del mon. L'acte ha tingut lloc a les 18.30 h de la tarda a l'església de Sant Salvador.

 

D'altra banda el diumenge dia 26 de desembre es farà al Teatre Municipal el tradicional Concert de Sant Esteve també a càrrec de l'Orfeó Balaguerí

 

El repertori estarà dividit en dues parts: una primera dedicada a nadales tradicionals de diferents punts del món, i una segona part "amb una selecció de temes amb alta càrrega sentimental". La interpretació estarà acompanyada al piano de Bernat Bonjorn i sota la direcció de Sílvia Rufach.

 

El concert començarà a 2/4 de 8 de la tarda i el preu de l'entrada serà de 10 €, socis gratuït presentant el carnet.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar