L'Espai Origens de Camarasa acollirà aquest dijous una jornada d'avaluació d'enquestes i estudis de públic emmarcat en el projecte europeu POCTEFA. S'espera la participació de professionals provinents de tot el territori de l'estat

Per Ràdio Balaguer
583 visites
9621E4F84Edc0Fccaa874660333771E3Jornadaenquestesespaiorigens29M
Aquest proper dijous a l'Espai Orígens és realitzarà una jornada d'avaluació d'enquestes i estudis de públic enmarcat en el projecte europeu POCTEFA Patrim en el qual participa la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Espai Orígens. Hi haurà  més de 25 participants provinents del País Vasc, Aragó, França i Catalunya. Una part de la jornada es farà a l'Espai Orígens i a la tarda es realitzarà al Parc Arqueològic de Sant Llorenç de Montgai. 
 
Més informació a: http://cepap.uab.cat/es/jornada_evaluacion_encuestas_analisis_publicos
 
Programa:
 
28 de març de 2019
 
9:00 - 9:30 : Presentació
09:30 -10:30 : Ponència marc: Avaluació   de públics i espais patrimonials . Andrea Granell.
 
10:30 -11:00 : Pausa Cafè
 
11:00 - 11:30 : Visitants, públics i/o usuaris. Clara Masriera
 
11: 30 -13:30: Workshop "Com avaluar la exposició Humans 
Moderns- Cas-Pràctic"-. Maria Cacheda i Laura Pinto.
 
13:30 -15:30 : Dinar
 
15:30 – 17:00 : Dinàmica en el Parc Arqueològic de Sant Llorenç de Montgai o a l'espai de memòria històrica del Merengue. "Com avaluar les activitats dels nostres equipaments". Maria Cacheda y Laura Pinto.
 
       
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar