L'Espai Origens de Camarasa acull aquest dijous una jornada d'avaluació d'enquestes i estudis de públic emmarcat en el projecte europeu POCTEFA, amb professionals provinents de tot el territori de l'estat

Per Ràdio Balaguer
389 visites
9Cde0Bdae8993Be9257441753663Da95Trobadaespaiorigens28Mar2019

Aquest dijous a l'Espai Orígens es realitza una jornada d'avaluació d'enquestes i estudis de públic, enmarcat en el projecte europeu POCTEFA Patrim ( Plus ), en el qual participa la Universitat Autònoma de Barcelona i el mateix Espai Orígens.

S'espera l'assistència de més de 25 participants provinents del País Vasc, Aragó, França i Catalunya. Una part de la jornada es farà a l'Espai Orígens i a la tarda es realitzarà al Parc Arqueològic de Sant Llorenç de Montgai on es parlarà de la Dinàmica en el Parc Arqueològic de Sant Llorenç de Montgai i l'espai de la memòria històrica del Merengue. S'oferirà una xerrada de tot plegat sota el títol, "Com avaluar les activitats dels nostres equipaments", a càrrec de  Maria Cacheda y Laura Pinto.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar